Yükleniyor...
Mobil Logo

Haberler

Anasayfa
Gaziantep Eğitim Zirvesi Yoğun Katılımla Gerçekleşti.

Gaziantep Eğitim Zirvesi Yoğun Katılımla Gerçekleşti.

Gaziantep Üniversitesi, İl Millî Eğitim Müdürlüğü, İl Müftülüğü, İstanbul Gönüllü Eğitimciler Derneği ve 29 Mayıs Okulları iş birliğiyle düzenlenen Gaziantep Eğitim Zirvesi, eğitimciler ve ebeveynlerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.

Program, Genel Müdürümüz Adem Doğan’ın selamlama konuşmasıyla başladı. Zirveye; Gaziantep Üniversitesi Rektör Yardımcısı Bayram Çetin, Özel Öğretim Kurumları Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Baran, İl Millî Eğitim Müdürü Önder Arpacı ve İl Müftü Vekili Şakir Aktaş katılım sağladı.

Esra Tunç Samsa moderatörlüğünde gerçekleşen programda; Emine Ergün “Sağlıklı Sınırlar, Güçlü Yarınlar”, Baran Çalışgan ise “Akran, Dikkat ve Öfke” başlıklı seminerleriyle katılımcılarla buluştu.

Öğleden sonraki bölümde ise Süleyman Tanrıverdi, Beytullah Gürbüz ve Sacit Berat Kütle tarafından yapay zekâ atölyeleri gerçekleştirildi.

“Gelişen ve Geliştiren Seminerler” anlayışıyla gerçekleştirilen zirve, eğitimde ortak dil ve yenilikçi yaklaşımlar adına verimli ve ilham verici bir buluşma oldu.

Katkı sunan tüm kurumlara, konuşmacılarımıza ve kıymetli katılımcılarımıza teşekkür ederiz.


22 Mayıs 2026 Cuma Bu Haber Sizden Önce 43 Kişi Tarafından okunmuştur.